n

2008-10-12
12:54:49

det vet man aldrig.

hej, vaknade för en liten stund sen .. och är fortfarande jävulst trött, men det är ingen ide att lägga sig nu för då kommer jag aldrig orka sova ikväll! plus att jag börjar praoen imorgon så blir att gå upp kring sex eller något då! blä, kommer aldrig orka! sen vet jag inte om jag kommer hinna skriva så mycket hära då!  jaja, igår var det faktiskt en bra dag! började med att jag vaknade kring halv ett, så då for jag till morfar en sväng och var där, hoppade i duchen en snabbis,  och så var jag förbi hos marre snabbt, men hon skulle iväg så vart att jag var med jens!  vi for förbi hos pierre och var dära, sen for jag och jens hem till han så han fick äta, sen förbi hos linda, sen till pierre igen, så kom linda june och krille dit också! så satt vi och körde lite lekar/spel, och drack lite! iaf en del, men trevligt var det iallafall!
ha det bra, puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: