n

2008-10-31
01:27:03

en bra kväll med trevligt folk.
halloj, kom alldeles just hem från rickard! har varit en riktigt trevlig dag/kväll .. dagen började med att jag och marielle gick upp kring tolv kanske, så vi fikade osv.. sen körde mamma in oss till stan för att köpa djävulshorn inför morgondagens halloweenfest hos josse! :) fast det fanns inga kvar, så vi köpte ett slags halsband och deadem vi kunde ha i stället, så blir säkert bra! sen efter det drog vi hem till marielle och såg lite tv och käkade .. sen limade vi fast löshåret på varandra, och så kom marcus & alexander förbi när vi hållde på, så när vi var klara drog vi till preem och kollade, dom har ju öppnat norrfjärdens lösviktshus där nu, så är väl kring 1000godis sorter nu! när vi hade varit där så drog vi till linus ett tag, vi hade tänkt basta men varken jag eller marielle ides sen, så vi drog hem och käkade! efter det for vi till rickard och satt där, så kom alexander,jonas,krille sebbe och matilda dit också! var riktigt trevligt, var ett bra tag sen man träffade dom så är ju alltid kul att få träffa dom nu när det är så sällan vi ses! :) sen kom alle förbi också en sväng, så vart att vi satt och surrade och osv! och sen var jag tvungen att sticka, eftersom jag ska upp så tidigt imorgon .. ska till vårdcentralen och kolla upp magen, och så! efter det blir det att göra sig klar och sen dra på halloweenfesten! nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva eller säga, så får ta och berätta mer imorgon, godnatt .. kramis! :)

TIDSFÖRDRIVS-LISTA!

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i smset
4. Gör samma sak på varje fråga


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
jasså ! ;p


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
då bastar jag väl då, om jag får en mörk handuk .



Vad är det första du säger när din bästa kompis blir påkörd av en buss?
bara ni är utklädda!


Vilket sms blev du mest berörd av?

hej, kan du hämta oss istan?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
spelar spel ;) me sprit!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
svammel ;)


Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

jag är tänd på dig me, gulle!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: