n

2008-10-09
23:30:45

Så snabbt ett liv kan gå från vackert till skit.

det har väl hänt en del saker dom senaste veckorna/dagarna, och jag har faktiskt knappt någon ork just nu till att skriva ner vad gjort idag och vad som händer ihelgen osv .. just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, det är som sagt från det ena till det andra! och är helt slut ihela kroppen vill bara krypa ner isängen och sova .. och praoen börjar på måndag, känns jävulst drygt har inte alls lust att fara dit, och stiga upp sex på morgonen i en hel vecka, kommer aldrig orka stiga upp! men det känns iaf bra med lov veckan efter praoen om det inte är veckan därpå, det är väl det man ser framemot, blir väl att fara ner till gävle ett par dagar sen helgen halloween fest! aja, ids inte skriva mer .. jag tar och skriver någonting imorgon eller när jag orkar, puss på er!



ni ska ha ett stort tack för allt ni hjälpt & stöttat mig med, malin ,  pierre, marielle & linnea!


låt inte det dära svinet lura dig igen ..




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: