n

2008-10-30
12:29:33

god morgon.
vaknade för en liten stund sen, och är fortfarande lika trött! undra om man ska gå och lägga sig igen, funderar fan på det! :) .. igår for jag och marielle in till stan en sväng och kikade lite, men hittade ingenting speciellt så efter en stunds gående på stan gick vi ner till marielles mormor och satt där och tog oss en kopp kaffe! sen satt vi vid datorn ett tag där, sen väntade vi på att hon skulle få pengar av sin pappa så när hon väl fått det så går vi över till sunes och äter där ^ sen tog vi bussen hem, gjorde väl inte så mycke satt och såg tv, sen for vi hem till mig såg djävulens advokat och gjorde ansiktsmask, sen somnade vi! och idag blir det att fara ner på dollar och köpa djävuls horn tills imorgon,  halloweenfest! ;> .. jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag! men vi har pratat om att spela lite cs, på mitt x-box..
får tillbaka min spel idag så passar ju bra att spela då! var dock länge sen jag spelade sist! aja, itisdags så berättade jag aldrig vad jag marielle caroline och rickard gjorde, när vi kom dit så gjorde vi inte så mycke vi satt och funderade på vad vi skulle göra, så rickard körde hem till mig och hämtade några spel, sen när vi var tillbaka till läggan, så började vi spela , '' lika par, lika bäst'' tror jag det hette! sen när vi hade spelat klart så gick jag och marielle hem till hon, sen gick vi och sov hos morfar, var nog allt!


kram.

Kommentar:

men du kan ju inte utmana mig när jag utmanade dig pucko :P

2008-10-30 @ 12:43:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: