n

2008-11-01
00:52:34

halloweenfest! :)

halloj, kom hem för inte så värst länge sen från stan, var hos josse på halloweenfest! det var väl helt okej där, men dock rätt mycke folk, men trevligt folk! :) och det är ju alltid kul att träffa folk man inte sett på länge också, sen när vi hade varit där ett gode bra tag, drog alla in till stan så jag for hem och gjorde mig käk .. och nu sitter jag här! ;> före vi for till annelund så for jag och marielle till matilda och satt där och surrade osv , sen tog vi bussen dit! =) och jag har väl inga speciella planer inför imorgon dagen, funderar på ifall jag ska fara och sova hos farmor var rätt länge sen, hon frågade mig idag, så ska fundera på saken men lär nog bli så att jag far och sover där iaf! :) men hoppas iallafall alla haft en trevlig kväll! kramis.

bilder från ikväll, laddar upp fler sen. ids inte just nu!  btw; man skulle vara utklädd, därför ser vi ut som vi gör.

 


 Hur många kuddar har du när du sover? Fyra, men brukar sova under kudden ibland!
. Hur länge duschar du på morgonen? typ 10 min.
 Kan du äta med kinapinnar? nja, kan inte påstå att det skulle gå bra!
Vem fick du senast sms från? Linda
 Vad är du beroende av?  jucie,lypsyl, nikotin!
 Vilket är ditt drömresmål? brasilien
. Sämsta resultat på ett prov? tre poäng av femtio!
. När var du senast rädd? iveckan när katten kom fram ur garderoben.
.Vad är du dålig på? En massa saker..
 Vilket är ditt knäppaste smeknamn? jag vet inte, vad är ditt?
. Vad är det konstigaste du fått i present? Hmm, var nog när ajg fick leksaks pengar istället för riktiga!
. Vilken är din sämsta egenskap? Finns så många att välja bland...Kan väl ta en kul grej då-Skrattar OFTA vid fel tillfällen
. Tycker du om någon? Alla mina nära och kära:)
 Vad dricker du helst för juice? apelsin
 Vad är det äckligaste du vet? det finns mycke som är äckligt.
. Vad är ditt drömjobb? nja, vill bli teckenspråks tolk!


Kommentar:

Eh näe, Om jag nominerar dig så har jag redan blivit utmanad.. PUCKO :P

2008-11-01 @ 01:10:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: