n

2008-10-23
21:43:25

Katy perry - i kissed a girl
hallå, kom alldeles just hem från frans!
har varit en riktigt trevlig dag, började med skola till 15;25 vi fick sluta lite tidigare, lite små skönt att få sluta lite tidigare iaf! nåja, efter skolan började jag traska till lägenheten (morfars) tar hand om den nu medans han är borta, så satt mig framför tvn och tjockade mig lite med chips,sen efter en stund så ringde mammsi och frågade om jag skulle med och äta på pitstop .. så traska över dit och åt med dom, sen skyndade jag mig tillbaka för att se one three hill men då slutade det precis, så då kom marielle över och drack kaffe och åt bullar med mig! efter en stund kom tina också, så vi satt och surrade lite grann, och sen gick vi och kollade lite tv och väntade på att frans skulle komma hem från arvidsjaur eller vars han nu hade varit! sen for marielle hem, så då satt jag och tina och såg tv ett tag till, sen kom frans och hämtade oss .. så vi for till han satt vi datorn surrade och kollade blocket och videoklipp på youtube, men har iallfall varit en bra kväll för min del! och imorgon börjar lovet, så jävulst skönt!! :) .. nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva! ha det, puss!


stumpan, du vet att jag finns för dig och stöttar dig till hundra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: