n

2008-10-18
20:09:12

Lär känna mej, så får ni se.
blä, vad ont i huvudet jag fick nu . filmen slutade för ungefär en halv timme sen, så när den slutade så låg jag och såg på next, men var inte lika bra som det brukar, de var en riktigt bitch som var med, hoja! resten av kvällen blir det väl att bara ligga hemma isängen och se tv,  hade velat festa .. men ändå inte! plus så har jag knappt någon ork till att röra mig, så lika bra att vara hemma och ta det lungt, så man hinner vila upp sig lite till måndag! aja, skriver mer senare.. ska lägga mig i sängen igen, innan huvudet sprängs!


Det har tagit lång tid för mej att förstå hur människor är,
men nu så står allt klart för mej. Ensamma.
Det är var dom är. Helt enkelt ensamma.Hur många har äkta vänner?
Hur många litar på sej själv? Vem har du då?Varför tror ni att så många gör misstag? Inte för att dom inte vet att det dom gjorde var fel, utan för att det bara blev så. Kunde inte kontrolera mej själv, eller?
Idag litar man inte ens på sej själv, hur ska man då räkna med att andra ska göra det?
Falskhet...? Ganska så populärt idag. Var så falsk som möjligt å folk gillar dej.Sitt å snacka om hur bra vänn du är, att du alltid ställer upp men när jag har grävt mej en egen grav å faller så faller inte du med, du står vid kanten och tittar på, eller möjligtvis att  du ber någon annan hämta en stege. Du vill höra om människors problem men inte hjälpa till att bära dom.Du vill hjälpa fattiga barn men inte din granne som behöver stöd.
Du klagar på falska folk sammtidigt som du berättar
 klart och tydligt vilka av dina "vänner" som är falska ..

.
Vart är vi påväg?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: