n

2008-10-02
23:53:14

när man pratar om trollen .
lala , kom alldeles just ut ur duchen! ska alldeles strax krypa ner i sängen och slå igång en film men före måste jag packa inför kiruna blir nog att fara dit över helgen med marielle =) så då blir det inte att blogga på hela helgen, så får ta och passa på och skriva lite nu! ;> ..har varit en rätt skön dag faktiskt, fast klockan har inte alls gått snabbt!  vi hade orienteringsdag i på skolan idag, och det var inte alls roligt kan jag ta och berätta för er, kändes som att vi var i skogen i flera timmar och blött och jävligt var det också, och man höll på ramla hela tiden och från början var det inte alls trevligt väder, kallt och regnit, urch! men kring halv två vart vi iallafall klara, tur att jag slapp gå den dära rundan själv, hade aldrig hittat då,  men men .. när vi slutade följde marie och marielle mig på ett läkar besök, sen när jag var klar dära så for marie till hortlax & jag och marielle for förbi hos morfar och åt, sen ringde hennes moster och frågade ifall marielle ville göra hårförlängning idag, och det ville hon, så vart det att hon gjorde på mig också :) och jag vart riktigt nöjd, jämnfört med dom andra gångerna jag gjort  var inte alls lika bra som hon gjorde så i fortsättningen blir det väl hon som får göra på oss båda! huh! när vi var klar där, skyndade vi oss i väg hem till marielle, hämtade träningsbanden osv.. och for och tränade en sväng, fast vart inte alls länge vi tränade, vi var rätt lata idag så! =) ..då for vi hem igen och gjorde oss lite käk hos marielle,  vart hamburgare och gott var de :) ..som sagt marielle har ett minne som en guldfisk och glömde såklart bort att hon hållde på värma hambugar bröd i mikron så efter ungefär tio min om inte mindre, så såg vi hur det började ryka ur mikron, så öppnade vi mikron så vart den en massa rök ihela köket osv .. så vi skrek att det brann, så kom hennes mamma och david in, haha! så han fick lov att bära ut mikron till ballkongen, för det luktade jävel iden och i köket, och lukten spred sig till trapp huset och så hade det tydligen börjat lukta hos en av grannarna,haha! men men .. efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner till jens och se andra avenyn med han och hans mor! sen for jag hem .. så har iallfall min dag sett ut =) well, ni får ha det så trevligt ihelgen, puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: