n

2008-10-18
18:05:08

så var praoen klar!
hellu, har varit en riktigt bra vecka faktiskt på praoen, var på rörcentrum ( rörmokeri ) .. och det var inte alls så illa att vara där som det låter, första tanken jag hade var att jag skulle få rensa skit i toaletter, men så var det faktiskt inte :) fick göra en massa annat, rensa avlopp, fixa ventiler, element osv! det ända jobbiga under veckan var att man var tvungen att gå upp sex på morgonen,  men annars var det bra :) och min handledare var en riktigt skön snubbe, ni skulle ha gillat honom! igår fick vi sluta halv tolv, och det var rätt skönt! :) på lunchen bjöd dom oss på golden dragon ! ;> gott var det! aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva om praoen förutom att veckan varit bra där osv! igår vart det fest för min del, fick min dricka från alko då! så började med lite förfest, sen for vi till en annan ..bra & trevligt folk! senare på kvällen gick iallfall jag och marielle in till stan en snabbis, sen for vi hem! och just nu ser jag på high musical 2 såg just 1an är på femman nu, så blir en lugn kväll för mig, får väl se ifall mamma kör mig och köper mig nå godis senare! =) aja, måste springa och lägga mig i sängen igen så jag inte missar allt för mycke av de :) .. jag skriver mer senare, puss!



och du din feta gris, dra åt helvete!

du förstör inte bara för dig själv, utan för andra också ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: