n

2008-10-25
22:52:52

trevlig helg.
fredagen var riktigt trevlig .. efter skolan gick jag över till farmors jobb och fick veta att det inte blev turkiet för det var ingen som hade avbokat osv, så blir nästa år! så istället blev det after work på furunäset med pappa, farmor & kattis, maten var väl helt okej! men var inte så jätte förtjust iden, men gick att äta iallfall och trevligt var det där! så lite före tio for vi därifrån, och jag for till öjebyn för att vara med marielle, sen kring tolv började jag bege mig hemåt, var riktigt trött .. så nu idag vart det tjej kväll med marielle, josefine och marie, vi hade först tänkt att fara till havsbadet men vart uteslutat så istället satt vi och spelade spel och surrade, och åt gott! :) vi hade tänkt göra ansiktsmask också men vi hade inte ork till det så får bli en annan dag, men har varit riktigt trevlig och lugn kväll, sen började alla bli så trötta så vi for hem, och nu sitter jag här och håller på somna, så ska nog lägga mig framför tvn och se ifall det är nå bra! och imorgon ska jag nog städa morfars lägenhet ifall jag ids! aja, har inte så mycke mer att skriva .. ha det bra, pusss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: