n

2008-10-28
16:54:17

i slutet av dagen så är vi ändå bara vänner.

ikväll blir det att tillbringa tid med marielle, rickard & caroline! :) så nu väntar jag bara på att rickard och caroline ska komma hem från lillan, och marielle duchat sen ska jag börja bege mig dit! har ingen aning om vad vi ska hitta på, vi har pratat om anden iglaset och det men kan ju alltid bli ändrade planer, så skriver senare om det!


gårdagen var riktigt bra, började med att jag for ner till morfar och låg där och latade mig och såg tv ett bra tag, sen kom linda förbi med cigg till mig .. så då var den kvällen räddad! sen kom marielle också förbi så vi satt och såg cops och beställde mat var så lat så orkade inte gå över till pitstop, sen mitt iallt började marielles kvälls damp och då kan jag lova att hon skrämmer en! så då satt jag och såg tv, så stänger hon av mitt iallt så bad jag hon he på tvn igen men hon vägrade så hon satt på morfars musik och började dansa, sen mitt iallt började hon klä av sig tröjan, så jag frågade vad hon höll på med! och hon bara skrattade,sen for byxkorna av så stog hon och dansade i trosor och bh och man kan ju börja fundera på hur frisk hon egentligen är?! .. så jag smsa hennes mamma.

mitt första sms var :
Jag :hej, har marielle damp? hon står och dansar osv.hon skrämmer mig.''
hon : allvarlig damp! haha
jag : men säkert, jag börjar ju fundera!
Så går det en stund ..
jag : HJÄLP HON STRIPPAR!!
så hon ber mig filma när hon dansar! så jag gör det..

sen efter en stund ska vi börja gå till hon, så jag slog vad med henne om att hon inte skulle våga gå i trosor och bh hem till henne .. och hon gjorde det, fast hon fick ha kofta över armarna men jag kan verkligen inte påstå att hon är normal! :) sen när vi var hos hon så satt vi oss framför tvn, sen slog david igång en film hulken sen satt vi och såg den ett tag .. sen gick vi och hittade på annat .. senare mot kvällen gick vi över till morfar igen och sov där! så imorse när jag vaknade låg jag och kollade på bolibompa och kan inte påstå att det var bra precis, men hittade ingenting annat att se! så jag låg och såg det och tröck i mig chips, sen fick jag så tråkigt så jag gick upp och städade hela lägenheten .. stolt! sen for jag förbi hos pappa en sväng, och träffa lillebror, finns det någon gulligare än han? jag tror nästan inte det! han hade ett märke på kinden så vi frågade vad som hade hänt och han vägrade säga, till slut kom vi fram till att det var ett bit märke . så vi frågade honom vem det var det ända han sa var '' kinden, bita .. nånting! sen '' inger, nej! han meande alltså att läraren sa nej till den som bet han, och det tog ett tag att få fram vem som bet honom! ;p haha! sen körde pappa hem mig, orkade inte cykla! sen har det väl inte sket så mycke mer, får ta och skriva mer senare!

kram!


Kommentar:

Jag har utmanat dig på min blogg!

2008-10-29 @ 19:57:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: