n

2008-10-30
12:57:15

Utmanad.


Jag har blivit utmanad av Malin

Regler:
*
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1. Jag hatar att vara bakis, döda mig hellre!

2.  duchat tillsammans med marielle.

3. Jag äter nästan aldrig frukost

4.  Jag hatar att sitta still för länge.

5. Har dissat en kille för hans smeknamn.

6. Jag vill flytta till brasilien

7. jag skrattar åt mina egna skämt .

Jag utmanar:

Marrema.blogg.se

Sannaekstroem.blogg.se

maddewe.blogg.se

deafeem.blogg.se

jaquelineceder.blogg.se

deajv.blogg.se

erikwhalwik.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: