n

2008-10-05
19:30:34

vart kiruna över helgen .
Hellu!
har varit en super trevlig helg, på fredan åkte vi till kiruna bussen gick fyra till luleå, så vi åkte in till stan och tog bussen dit, sen från luleå till pajala  och från pajala till kiruna! :} man vart ganska less efter 7timmars buss åkande, men det var värt det, för det vart iallafall lyckad helg, nåja! när vi kom fram till kiruna så mötte hjalle fjeppa och någon upp oss, och satt och var social med oss tills robert kom och hämtade oss, så när han väl kom for vi då till rakkori mitt i skogen, så när vi kom fram satt vi och såg lite tv och drack :} och surrade lite! sen kring två, gick jag och marielle och la oss, så lördag när vi vaknade gick vi upp och käkade lite sen hoppade vi in i duchen, såg lite tv .. sen senare mot kvällen for vi in till stan och hämtade mat, och hämtade upp två st! blev bastu kväll, med några st och drack! och var riktigt trevligt, sen börjae det snöa dära också :D wiho! så snart kan man fara dit och köra skoter ;] .. efter vi hade bastat, gick vi upp och satt oss i soffan, så gjorde maria plättar, sen surrade vi.. och gjorde väl inte så mycket mera, sen gick vi och la oss =) och jag tror det pinsamaste för mig på hela kvällen var när jag satt i soffan och skulle fixa bh;n så gick den sönder! haha, så då vart man utan! aja, sen söndag vart det att bege sig mot piteå, kring halv ett ungefär började vi fara mot piteå, vi skulle egentligen åka buss igen, men robert skulle ändå till luleå och hämtade någon tv och de, sen skulle han till piteå, så vi åkte med han! så när jag och marielle kom hem hade mamma beställt mat till oss, så då åt vi! sen for vi hem till maries pappa och började packa ihop hennes saker, sen kom marie och hjälpte till och tog resten! och jag är jävligt glad att hon äntligen flyttat ifrån honom, han är ett jävla svin! om jag får säga mitt, men men ..orkar inte skriva mer :) ha det bra, puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: