n

2008-10-22
14:52:24

vem bestämmer hur man ska leva sitt liv?

hallå! :) kom alldeles just hem från skolan, riktigt skönt att ha korta dagar nån gång också! än så länge har dagen varit bra och inte så seg som den brukar vara ibland .. :}  har ingen aning om vad man ska hitta på idag, men nånting händer väl alltid! och snart är det äntligen lov, längtar! nåja, jag vart själv förvånad imorse när jag vaknade av mig själv kring sju är faktiskt inte vanligt att jag gör de och det vet ni som känner mig att jag är dålig på, så var skönt att veta att man inte skulle komma försent för det är inte så ovanligt att jag gör det annars,:] wäe, har ingenting mer att skriva just nu, så får ta och skriva senare! 

ta ditt patetiska liv och dra! 
vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?


glöm inte att du kan missa  den som verkligen älskar dig,
men det gör ont att inse...


         


Kommentar:
#1: DeafeeM

Jag saknar dig med!

2008-10-22 @ 15:38:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: