n

2008-09-30
15:11:32

dom som krånglar måste dö!
just nu sitter jag i datasalen och har engelska, och har ingen aning om vad vi ska göra så istället tog jag mig tid till att blogga lite! kom försent i morse igen .. får ta och skärpa mig nu har blivit så dom senaste dagarna nu att jag inte kommit i tid! aja, idag har jag ingen aning om vad som sker, jag och marielle funderade på ifall vi skulle fara och träna men jag har nog inte ork till att göra det idag så blir nog imorgon eller på torsdag istället :) sen blir det dåligt med tid ifall vi skulle göra det idag eftersom klockan fyra ska hon till veterinären med milo och söva honom så dom kan klippa klorna på honom dära, för det går verkligen inte att göra det då han är vaken han blir tokig! såå .. sen måste jag ta och plugga lite också idag så jag har det bort gjort men vi kommer säkert på någonting vi kan göra senare, men kan ju alltid bli ändrade planer och bli så att vi far och tränar iallafall, men vi får väl se :) nej nu måste jag dra mig och göra nå nytta =) jag tar och skriver mer sen, ha det bra puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: