n

2008-09-24
23:27:31

du är bara en i mängden!
helluu, har äntligen börjat bli mycke bättre med hostan och förkylningen nu.. känns som jag varit hemma över en vecka nu fast det bara är två dagar ungefär, for till skolan idag var ändå halv dag fast kom ändå två timmar försent så hann bara vara ungefär en timme innan vi slutade,  :] direkt efter vi slutade gick jag förbi hos pappa en sväng och kollade om det fanns någonting att äta fast hittade inget gott, så gick tillbaka till skolan och åt och det smakade skit kan jag ju lova er, skolans hamburgare smakar inge vidare .. sen tog jag sara marie och frida bussen in till stan, kollade på lite kläder hittade en hel del saker jag skulle vilja köpa imorgon, men får väl se vad mamma köper till mig av de :) men det viktigaste av det är nog ett par jeans och en kofta så överlever jag nog! :) sen orkade varken jag eller marie vara kvar, så vi for hem, direkt jag kom hem åt jag lite, la mig i sängen ett tag och somnade direkt ;> sen när jag vaknade pluggade jag litegrand och såg på

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: