n

2008-09-10
22:50:08

du är bränd på alla chanser som du fick ^

hey, var ett bra tag sen man skrev hära nu!
hade nästan glömt bort att jag hade en blogg hära och för det andra så gick det inte så värst bra för mig då jag skulle spara mitt inlägg vart en massa tjorv! :) aja! träningsvärk ibenen, inte så värst skönt, var iväg och tränade idag med marielle josefine och gustav på nautilus! direkt efter for jag och marielle hem och slängde ioss lite mat och drog ner till morfar och surrade lite ..sen har vi suttit resten av kvällen framför tvn och sett lite idol osv .. jag ska krypa ner i sänge nu,snart! så jag tar mig upp imorgon, men sköt om er! puss :}


Vi älskar alltid dem som beundrar oss
men inte alltid dem som vi beundrar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: