n

2008-10-01
00:17:29

jag kan inte bygga upp någonting som inte finns på riktigt!

hey, sitter just nu i soffan och kollar lite tv :) fast det är reklam så tänkte att jag kunde blogga lite under tiden .. direkt efter skolan for jag hem en sväng och städade i hop lite på mitt rum och åt sen efter det! så ringde marielle och hörde ifall jag hade somnat eller något, eftersom jag inte var så snabb på att komma till henne ..så då for jag iallafall dit direkt efter att hon hade ringt, när jag kom dit satt hon och försökte plugga men gick väl inge vidare med det, så hon värmde sig lite mat och så kom jens upp precis före och så satt vi och surrade lite sen for han iväg igen .. sen satt vi iköket och funderade på vad vi skulle hitta på men kom inte fram till någonting..det här kanske låter sjukt men iallafall, när vi satt där och hade så tråkigt så kom vi på att ifall vi går in till tv rummet eller något och försöker strypa varandra så har vi någonting att göra iallafall eller åtminstonde träna på det tills vi vill dö, för det fanns ändå inget annat att göra, så vi fulde oss.. så hörde vi inte att det kom någon hem vi hörde bara något i hallen men var inte säkra .. men medans vi satt där och typ halvströp varandra och skakade om varandra, så kom marielles mamma in, haha vilken min, och frågade vad vi gjorde, och vi svarade att vi försökte döda varandra! ;> snacka om att ha tråkigt då! men till slut bestämde vi oss för att bege oss in till stan, fast före for vi hem till mig och tankade mopeden med bensin,och tog på oss täckisar och vantar för jag kan ju inte påstå att det var varmt ute, först då vi kom till stan for vi förbi bryggan istan,alltså en båthamn! så ringde micke, så vi for förbi dit och lånade en cigg, och så gick vi upp till han och surrade lite =) sen begede vi oss mot öjebyn och mötte linus och marcus och satt och surade med dom ett tag, sen efter ungefär en kvart for dom,  så då for jag och marielle hem till hon och satt oss framför tvn och kollade lite på idol, sen for jag till pappa:) ..och nu resten av kvällen när jag varit här hos pappa har jag bara kollat tv och suttit och tjockat mig,och väntat på att få datorn nån gång ;p så jävulst seg han är .. han har suttiti flera timmar och fixa en massa grejs tills dom ska utomland han och kattis =) nåja, känns som ögonen ska falla ihop, är så jävulst trött så ska nog krypa tills sängs snart hade jag tänkt ..:) och jag måste bara säga en sak till, när jag satt hos marre och såg idol så hörde vi en bil tutta utanför, fast vi tänkte äh, det var väl ingen;> säkert till grannen eller något, så ett tag efter fick jag ett sms av linda ''vinka'' jag tänkte ehm.. vadå vinka? hade ju inge sms kvar på telefon, så kunde inte svara heller.. så tuttade det igen, så gick jag till ballkongen och kollade ner, så var jens, robbin,june och linda där, så förmodligen var det väl till mig dom tuttade ;> fattade ingenting först när jag fick sms när det bara stog vinka.. huhu! nååja, nu orkar jag inte skriva mera, får ta och skriva mera imorgon!
Puss på er=)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: