n

2008-09-25
23:39:26

kalorier ska inte räknas, de ska ätas!

blä, vad trött jag känner mig just nu, funderar på ifall jag ska slå igång en film och krypa ner i sängen :} dagen har varit rätt ok faktiskt, fast den har varit lite små seg! slutade tjugo i fyra idag, gode drygt att sluta tjugo i fyra varenda dag förutom onsdagar, nåja! direkt efter skolan for jag hem och böt om och for in till stan och mötte mamma och ullis, så vi gick på stan ett tag och kollade lite kläder, fick mig ett par jeans iaf, försökte hitta mig en kofta också .. men den jag ville ha fanns inte kvar, så jag hittade ingen men ska nog fara in till stan till veckan igen och se efter mera ifall jag hittar mig något mer =)  .. senare på kvällen vart det att fara in till stan igen med marielle och erik, hittade ingenting speciellt då heller vart att köpa hårfärg och shotspel och en ram .. vart lite små drygt att gå på stan så länge, mycket folk, varmt och trångt och folk ställer sig mitt i allt och bara står, och en del kan inte ens ta tummen ur arslet och gå snabbare, nej! sånt gillar jag inte ;> det är det ändå dåliga med tjejkvällar ..sen for vi iväg och åt på max, var riktigt gott :) fast hade nog varit godare med sunes ^^ så kring tio ungefär, for vi hem :) gick upp till marielle en sväng, sen följde hon mig och lämnade nå pengar till linda, efter det körde jag hem hon, och nu sitter jag hära :) har inte så mycket mera att skriva ;p ha det bra, kramis!


btw .. såg just att inte hela mitt inlägg kom med igår då jag skrev, blev något cp! men ids inte ändra :} ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: