n

2008-09-29
17:06:56

saknar dina armar runt mig
hellu, har varit ganska dålig på att skriva blogg nu! men har inte riktigt haft tid eller ork till det på senaste tiden men får väl ta och försöka ändra på det och börja skriva mer ..  :} aja, sitter just nu hos marie och väntar på att vi ska dra oss till pitholm och fira hennes moster! senare blir det väl att fara till hortlax och vara dära ;> men vi får väl se vad som sker, kan ju alltid bli ändrade planer! .. har varit en rätt skön dag, det har varken varit för kallt eller för varmt, och skolan har inte varit lika seg som den brukar, tycker dagen gått rätt snabbt ändå ^ och sen var det rätt skönt med sov morgon också :) fast kom lite försent, men var pga att jag knappt kunde sova inatt, hade såna kramper imagen så gick inte att sova, men kring tre lyckades jag somna iallfall, så några timmars sömn har man fått sig iallfall! :) kan ju ta och berätta lite om helgen när jag ändå håller på => .. fredag var det rätt lungt, vi satt några stycken och drack lite och sjöng singstar var rätt trevligt iaf! sen lördag vart det fest också, var inte lika lungt då som fredag men det var rätt okey! söndag var jag med marie kristoffer och pelle ihortlax, sen har det väl inte hänt så mycket mera, men är nöjd med helgen iallafall! men nu ska jag ta och dra mig hade jag tänk, men ni får ha det så bra =) puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: