n

2008-09-23
20:57:09

sängen /- sjuk!

Halloj, vaknade för ungefär en halv timme sen! vart ingen skola idag för min del, istället har jag legat hemma i sängen med marielle och varit sjuk .., funderar på ifall jag ska fara till skolan imorgon för vi går ändå bara halv dag så det ska jag nog klara :} har väl inte hänt så mycke nu under veckan nu när vi varit sjuk,  förutom att erik och frekko kom förbi en sväng igår kväll! kan ju ta och berätta litegrand om helgen ..

fredag vart det luleå för våran del med alexandra och frida, for iväg på kh-huset och var där, så drack vi lite osv =) .. var alldeles slut när jag kom hem, och ont i fötterna hade jag också, ;> sen lördag vart det väl inte att göra så mycke, for in till stan satt och drack där litegrand och träffade folk, sen for vi iväg mot en annan fest var där ett tag sen kring ett drog jag och marielle hem till min far =) så for dom iväg en sväng så medans var jag och marielle barnvakt åt min lillebror, sen somnade vi! :) .. sen söndag var det lite små segt att ta sig upp, så vart att ligga yttligare en timme i sängen och se på tv, men var iallafall en bra film då, sen då vi äntligen tog oss ork till att gå upp, duchade vi och sen åt vi lite, sen efter ett bra tag, for vi in till stan och åt , sen for vi hem och satte oss framför tvn och såg på hål iväggen! har inte så mycke mera att skriva nu =) men sköt om er, puss!




Kommentarer:
#1: Anonym

hej malin

2008-09-29 @ 01:07:17
#2: Malin

Det där är ju inte jag!

2008-09-29 @ 15:41:04
#3: Natalie

Haha! ;>

2008-10-03 @ 00:17:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: