n

2008-09-29
23:22:31

Jag blir knäsvag varenda gång du tittar på mej!

kom hem för inte så länge sen från hortlax .. tillbringade tiden dära med marie och christoffer :} vi gjorde inte så värst mycket låg i soffan lyssnade på musik, och surrade lite men var trevligt iallafall ! just före var vi i pitholm och fikade hos maries moster och jag kan inte säga att dom hade det fult hemma iallafall och stort var det där också :) huh! aja, har inte så värst mycket mer att skriva, skrev som det mesta i förra inlägget! men ska ta mig en rök paus och sen lägga mig isängen och se tv, ids inte sitta uppe halva natten idag också, vill somna fort så jag orkar mig upp imorgon, tog mig knappt upp imorse, och sen vill jag slippa mag värken som jag för det mesta för nu på kvällarna! nåja, ha det kungt . puss =)


Det kommer tillfällen i ditt liv då du inser vilka som betyder något, vilka som inte
gör det, och vilka som aldrig gjort det . Så glöm dom som fanns i ditt förflutna,för det finns alltid
en andledning till varför dom inte klarade sig till din framtid!


är man snygg så är man, det går väl i släkten! .. dom säger att vi är lika!

                                       Vad som än händer så är du min ängel..


Saken är den att du är bränd på alla chanser som du fick att kunna vara min vän, ta ditt patetiska liv och dra!


Kommentar:
#1: Malin

Haha ja du Nattis, det var ju schysst att gemföra mig med det där fejset du har på bilden.. Hur ska jag tolka detta? :P

2008-09-30 @ 07:19:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: