n

2009-04-21
19:00:28

är inte redo att ta det steget än!
halloj,kom alldeles hem från anton .. vi satt och gjorde massa test på datorn & surrade, även andre & peter kom dit för skulle göra hål i andre's ögonbryn & det gick super! ;-) inför kvällen har jag inga speciella planer så det återstår att se vad som sker!


idag när jag anton & peter satt ute och surrade kom vi in på något om farmor,farfar namn osv..
peter sitter & funderar men kommer inte på sin farmors namn..
P: men vad är det nu hon heter!?
Jag: hahah, hur kan du inte komma ihåg hennes namn?
P : för när hon ringer brukar hon bara säga hej det är farmor & aldrig hennes namn!
jag: hahah
P: jag har det på tungan men det kommer inte ut!!
så peter smsar honoms pappa ; vad är det farmor heter nu? har hjärnsläpp.
 & får självklart svar tillbaka.
peter; gud så skämigt!

så nu får vi lägga hennes namn på minnet så vi kommer ihåg,peter!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: