n

2009-04-04
15:23:57

himmlen är oskyldigt blå.
Halloj, gårdagen var riktigt bra for med marielle & josefine till players night .. sen kring 00;50 kom jimmy och hämtade upp mig där så vi for hem till honom & kollade hem till midgård men kan säga att jag somnade rätt så snabbt var så trött & ont i fötterna, sen idag vaknade vi kring tolv tiden så låg vi & drog oss ett tag sen for vi till pimpel tävlingen i blåsmark för att se om mamma & daniel hade fått fisk men det hade dom inte hade släppt för mamma bara! bättre lycka nästa gång.. vi stötte även på hurtig där! när vi hade varit klart där körde jimmy hem mig så nu sitter jag och funderar på vad jag och melinda kan hitta på!! ;-) några förslag? skriv.. nä, nu ska jag hoppa i duchen. skriver sen!

kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: