n

2009-04-18
22:22:54

jag älskar dig natalie / marielle

hej, det är marielle som är här och gästbloggar åt natalie, www.marrema.blogg.se , checka in! ;)

Vi kom till Anna kring 19.00 tiden för att vara barnvakt till min lillebror.
Vi har ätit godis och busat med honom ett tag, sen för ett tag sedan så gick vi till djupvikspizzan och åt, det blev en kyckling sallad var för mig och marielle, och för levis så blev det såklart en pizza, mums!
Jimmy och Simon kom dit och sa hej också och tog sig en rök med oss, sedan gick vi till farmor, vi kollade lite tv och åt choklad, efter vi varit där så gick vi ut och åkte kana med levis en liten stund bara, efter det så gick vi hem och bytte om till nattkläder på levis och ska nog snart slå på en rulle och äta godis, och förhoppningsvis så somnar levis, för han är då inte det minsta lilla trött just nu.
D & J ska mest troligt komma förbi och vara social då levis somnat, jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska hitta på.

Gårdagen blev riktigt lyckad tycker jag, Melinda och jag for först till Tina och drack litegrann, efter det for vi till busstationen och hämtade upp marielle, sen kom tobbe och hämtade oss, så for vi till lillpite till bejje och där på festen befann sig mycket trevliga människor, vi spelade ölspelet, surrade, dansade och hade allmänt trevligt bara.
Senare på kvällen skjutsade dom mig till sunes för att Jimmy skulle komma och hämta upp mig dära, träffade även alexander och marcus där, så jag var social med dom tills Jimmy kom. Tack för en lyckad kväll!

Nu ska vi gå och slå på en film och mysa, ha en trevlig kväll ni som inte ska sova ännu, och godnatt för dom som ska sova nu. tjing!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: