n

2009-04-08
17:22:13

luleå!
Halloj, imorgon blir det gävle för min del & jag längtar efter att få träffa alla där nere :-) så ska bli kul! idag slutade jag redan kring halv elva så kring halv ett följde jag med jimmy till luleå för att hämta en sak som jag inte ens minns namnet på när vi hade hämtat det tog vi oss en sväng förbi mcdonalds för att käka och riktigt gott var det, tycker dom kan ta bort frasses och ta tillbaka donken igen är så mycket godare där, stötte även på mamma & ullis på donken..nu är jag hemma kom ut från duchen för ett tag sen väntar nu bara på att jimmy ska komma hit! ;-) vad vi ska hitta på återstår att se..gårdagen så tillbringade jag tiden till att städa rummet och tvätta massa kläder inför resan var först tänkt att jag skulle göra något med marielle men vi kom inte på något så jag städa! det var väl allt, antingen skriver jag senare eller när jag är i gävle!! ha det bra, kraam.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: