n

2009-04-14
21:35:07

piteå imorgon.
Hej! :-) .. nu börjar klockan närma sig hlav 10 & jag börjar redan bli trött fast hade tänkt hålla mig vaken en stund till iallafall, var & nattade freja för en liten stund sen bara det tog ett tag innan hon somnade..och imorgon ska jag gå till dagis med hon tills klockan 9.. själv far jag kring tolv med tåget till sundsvall sen kommer jag få sitta där i närmare två timmar tills bussen som går till piteå kommer, men det gör inget alls får väl ta mig en sväng förbi donken och käka medans jag väntar också! mina dagar här igävle har verkligen varit super roliga & mycket skratt har det blivit och super väder & bra sällskap, kan det bli bättre? ;-) nåja, ska ta mig en rök nu! kram på er.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: