n

2009-04-28
22:00:16

skillnaden mellan oss är att jag inte behöver trycka ner andra för att känna mig bäst..
Hallå, sitter just nu hos simon & väntar på han och jimmy dom for iväg för ett tag sen för att köpa köks bord till gårdshuset osv så blev att jag väntade här, marielle och jens for just hem! annars har dagen varit helt ok, har varit på grans hela dagen på pröva-på - dag & det var riktigt roligt valde laudgård och häst ..så fick både rida och vara med lammen och kossorna & göra massa aktiviteter! :-) .. sen ikväll blir det att fara förbi marielle och hämta nyckeln till lägenheten eftersom dom drar till kiruna så ska vara hundvakt! tror dom här kom nu om jag inte hörde fel så ska gå ut! vi hörs, kram!

Kommentar:
#1: marre

jag saknar dig med, och jo vi kommer hem på lördag!

2009-04-30 @ 17:00:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: