n

2009-04-05
13:06:34

söndag!
god morgon! :-)  vaknade för en liten stund sen & när jag kollade ut såg jag att det var skinande sol ute så jag ringde melinda och surrade med hon ett bra tag, så vi kom fram till att hon kommer hit så hade vi tänkt lägga oss ute på altan och sola! :-) ..gårdagen varit helt okej började med badtunna hos linus och riktigt skönt var det! senare mot kvällen drog jag & jens till jenny j  satt och surrade och försökte hitta skjuts in till stan för att köpa käk men alla drack eller var sjuka så det blev ingen mat för våran del! :/ ..sen blev jag så tvär trött så jag började traska hemåt och pratade med jimmy hela vägen hem, sen när jag väl var kom fram så pratade jag med jimmy ännu en stund sen gick jag och la mig och somnade direkt!

kramhej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: