n

2009-04-12
14:46:22

tids fördriv!
1: Är du singel nu:  Nej!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: långa
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu:  yes.
4. Har du en kk: nixpix
5. Har du kört oskyddat nångång: ja
6. Har du playat någon nångång: kanske när man var liten.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: ja,absolut!
8. Har du någon kille/tjej på g nu: ja
9. Haft sex på fyllan:  ja
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det: givetvis.
11. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: inte vad jag kommer på
12. Somnat gråtande pga kärleken: ja
13. Varit på en blind date: nej
14. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: hmf, inte vad jag kommer på!

FAMILJ/BOENDE
1. Är dina föräldrar skilda:
ja
2. Har du några syskon och isåfall vad:  lillebror, världens bästa!
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa: oftast på morgonen blir det att man slänger ur sig saker och tjafsar.
4. Bor du i lägenhet: nopes,hus!
5. Har du eget rum: ja
6. Har du olika tapeter: ja
7. Har du gjort i ordning ditt rum: ja
8. Har du en tv i ditt rum: jo
9. Stor eller liten säng: lagomt
10. Har du dator på ditt rum: jo.

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän:
det har jag
2. Är du ofta med dina vänner: jo, det tycker jag.
3. Vad leker ni när ni träffas: leker? haha
4. Bästa minnet med en vän: kiruna med marielle.
5. Vilken är din äldsta vän som du känt längst: marie
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: ja
7. Har du bråkat med din bästa vän: ja
8. När hade ni olika meningar senast: ?
9. Hur längesen var det du träffade en av dom som betyder mest: träffar familjen varje dag, men marielle var ett tag sen
10. Har du alltid kul med dina vänner:  absolut.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av:
  pappa på kinden.
2. Sov med dig i din säng:  jimmy
3. Du delade ett riktigt skratt med: marielle
4. Du gick på bio med: jag minns inte.
5. Du höll i handen med: telefonen
6. Du gick på stan med:  melinda & tina
7. Du delade en pizza med: marielle
8. Du ringde:  jimmy
9. Ringde dig: mamma
10. Skicka ett sms till dig: jimmy
11. Du kramade: nån snubbe.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: