n

2009-08-12
12:33:57

/-
Hello! :-) blev att jag och jimmy sov hos mig inatt för mamma ville det, hehe! blev bara att jag tog det lungt igår och kollade film & tjockade mig med mamma & daniel, kan vara rätt skönt det också ibland! sen kring tjugo i tolv kom jimmy hit så då gick vi och la oss nästan direkt och somnade inte långt därefter!

ikväll har jag funderat på att höra med eva & dan ifall jag kan låna deras andra båt så vi brudar kan dra ut och fiska någonstans så hade tänkt ringa och höra med dom på en stund! .. väntar även på att sara ska komma hit sen följa mig till vårdcentralen för att kolla upp min fot, har trampat iglas men vi hittar inget ifoten så blöder jag rätt mycket har gjort det i tre dagar nu & så länge brukar man inte blöda! :-) såå.. men men! nu ska jag göra mig klar, vi hörs!

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: