n

2009-08-02
17:47:43

bara för att jag har tråkigt!

Har du pojkvän? Jo det har jag.

Vilken hårfärg har du? svart.

Vad ska du göra ikväll?det har jag ingen aning om.

Är du ofta seriös? haha, ´ändå inte!

Gillar du att kramas? jo det är klart, mysigt!

Hur många biologiska syskon har du? 1 som räcker gott och väl!

Har du utländska föräldrar? absolut inte!

Saknar du någon just nu? gör jag väl.

Mjukisbyxor eller Jeans? mjukisbyxor är skönast!

Bada eller Sola? sola.

Har du fräknar? nä!

Favorit godis? blandat.

Anser du att du är stark? givet, nästan lika stark som bamse!

Är du kittlig? nä, bara på ett ställe typ.

Vad heter/hette din första riktiga kärlek? kristoffer.

Älskar du honom fortfarande? hm, nä!

Vad har du för mobiltelefon? sony ericsson w890i, som suger!!

Har den kamera? jo det har jag.

Vad har du på dig nu? thigts & linne.

Hur mår du? bra, men trött!

Vem kramade du sist? jimmy eller marielle.

Vem pussade du sist? jimmy!

Vem vet mest om dig? marielle

Tänker du gifta dig? det vet man aldrig men tror inte det.

Är du förlovad? inte det.

Har du något fint halsband? jodå.

Är du bisexuell / homosexuell? absolut inte.

Tre namn jag lyssnar till: Natalie, narra & nattan!

Någonting jag tycker om med mig själv: mina läckra ben, rauwr.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: alla har väl sina komplex över nånting!

Detta är jag rädd för: jag tycker inte om mörker och höjder.

Tre saker jag vill ha varje dag: jimmy,nikotin,sängen!

Tre saker jag absolut inte kan leva utan ; Sängen,nikotin & jimmy.

Detta tycker jag om att göra: sova för det mesta och umgås med vänner.

Detta vill jag göra just nu: lägga mig framför tvn!

Bästa känslan: att känna sig älskad.

Värsta känslan: att bli lämnad av dom man älskar.

Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, ska kunna bevara saker man säger i förtroende, rolig.. finns så mycket :-) men blev att jag bara skrev det där!

Är jag kär just nu?  jo, det är jag verkligen =)

Följande saker vill jag göra innan jag dör:  Fara och tatuera mig i miami ink!

Min käraste ägodel: mobilen kanske.

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: finns inget roligt i det.

Stjärntecken: kräftan!

Hit vill jag gärna åka på semester: hollywood.

Färg på mina ögon:   Blåa!

Min längd: ca162,5 cm

Jag tror på: mig själv!

Jag spelar: neger

Person jag beundrar: hm, faktiskt ingen speciell .

Udda förmåga/egenskap: vända på ögonlocken? :]

Om jag vore ett djur skulle jag vara: något djur som lever länge.

Vad lyssnar du på just nu?Lloyd Banks - Warrior Part 2 ( feat eminem 50 cent & Nate dogg )

Vilken är din favoritrestaurang? statt och pentryt kanske.

När badade du i en pool senast? minss ej!

Har du varit med i någon skolpjäs? Näpp!

Vilken musikstil tycker du mest illa om? vet inte.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? aldrig, är så jävulst höjd rädd så skulle aldrig våga göra det men skulle säkert vara en upplevelse.

Vad är det dummaste en kompis gjort mot dig? kommer inte på något speciellt just nu .. men gått mig bakom ryggen och ljugit om saker som man inte ljuger om, hemska saker!

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Homer simpson!

Chips eller popcorn? Chips.

Vilken färg på läppstift använder du? röd kanske?brukar inte använda det kan väl hända någon gång men blir oftast läppglans.

Klarar du att tanka själv? Självklart.

Vad var det senaste du handlade? en stripsmeny.

Kan man vara vän med sitt ex? jo, det tycker jag väl..

Vem var det du besökte på sjukhus senast? ingen,

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ingen aning.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar jimmy?

Kommentar:
#1: Sofie

Du har ett smeknamn till ;) Narralieee :D hahahhahahahahaha /stoffe

2009-08-03 @ 01:34:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: