n

2009-08-10
23:34:54

elaa! / -

Hallå, kom precis hem till jimmy igen efter en badtur med sara & dom .. plus var det första doppet för mig iår, haha! och riktigt skönt var det faktiskt :-) sen fick jag även chansen att testa min undervattens kamera jag fick i födelsedags present hade inte så mycket ström så blev inte så många bilder men blir mera imorgon, huhu! så bilderna kommer in till veckan skulle jag tippa på! .. under dagen blev det en sväng till stan med sara , fyndade mig ett par byxor & tröja hittade även ett skit snyggt linne jag ville ha men hade inte pengar till det :/ & fanns bara två stycken kvar och sara köpte ett,arg!! så hoppas det är kvar tills jag får mina pengar annars tar jag och snor hennes linne :-) .. efter stan blev det att jag och sara drog hem till mig och gjorde oss nå käk, sen en timme efter typ.. drog vi till frasses och delade på en strips vi blev så jävulst sugna på det! så blev en liten tjockar dag. nåja, ska lägga mig framför tvn och se ifall det är något bra! godnatt, kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: