n

2009-08-17
14:01:35

folk race!
God- morgon allihopa! :-) .. vaknade för precis  en halv timme sen ungefär & är riktigt sugen på springa till sängen igen och lägga mig, så skönt!! .. men tyvärr går ju inte det då sover jag bort hela dagen och hinner inte göra det jag ska! .. vaknade faktiskt kring 8 imorse en gång skulle ha gått upp då och gjort allting bortgjort, osmart! :-) nåja.

igår var det folkrace på haraholmen så blev att jag jimmy & simon drog dit och när vi var där mötte vi upp sandra & mattias.. och tråkigt var det iallafall inte där ;-) .. var där ifrån 14;00-18;30 nånting kanske ?:) men det gjorde mig inget alls! blev att vi la bud på två stycken bilar eller vi la på en bil och sandra och matte på en, fast de var dom som skulle ha bilarna ;p och när dom ropade upp bil nummret som vi hade lagt anbud på så gick vi fram och gissa vems namn dom ropade upp om inte mitt ?;) huhu! så då fick sandra sig bilen hon ville ha :D men hon som hade den som folkrace bil var mindre glad över saken och försökte köpa tillbaka den, men icket!! haha, så efter att vi vart klara där drog vi vidare hem till simon för att bära in en soffa, sen drog vi och handlade .. och när jag och jimmy kom hem gjorde vi oss käk sen la vi oss och kollade film! :-)
ps. bilder kommer!

Sen måste jag säga att min helg varit super trevlig!

Kommentar:
#1: ronja

pussssss

2009-08-17 @ 15:49:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: