n

2009-08-24
17:05:21

fröken hurtigbulle! :-]

Kom precis in efter att ha klippt gräsmattan här hemma - men i slutet kände jag att det inte gick att klippa mer pga min allergi började få tungt att andas osv.. så resten får jag göra bort någon annan dag! :) väntar nu bara på att krubbet ska bli klart, magen skriker efter mat!! .. i övrigt har jag haft en riktigt skön dag och inte jobbig alls började 12;50 hade en kvarts lektion sen väntade jag tills nästa lektion som skulle börja ungefär 1,5 timme efteråt så när jag väl gick till den lektionen så var det såklart inställt, gash! tyckte att dom kunde öpnnat käften om det lite tidigare så man kunde ha farit hem direkt istället :-) nåja, thats life! ikväll blir det h-lax till jimmy göra matlåda och städa hade jag tänkt sen lägga sig ner och se film eller någonting känner mig inte så kry har en himlans hosta och förkylning som aldrig verkar försvinna! :/ men.. ska kila iväg nu, ha det bra!

jimmy -v-


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: