n

2009-08-24
23:12:52

ingen rubrik!

nu är äntligen städningen klar  - och rejält med ryggont fick jag också för den delen .. suck! efter att jag blev klar med allting så tog jag mig tid till att göra ansiktsmask och hårinpackning, skönt.. så nu sitter jag här och försöker fördriva tiden tills jimmy kommer hem :-) har faktiskt inte så mycket att skriva om idag för dagen har istort sett bara bestått av städning men det är riktigt skönt att ha det ny städat och så slipper jag se all disk, jag förstår inte hur man hinner samla på sig så mycket disk som vi gjort iveckan, hehe! ;> man skulle haft någon som kom och städade varje vecka åt en! ;-]

& för första gången på väldigt länge så använder jag mina glasögon så det känns lite konstigt att ha på sig dom, men bättre ser man iallafall, haha! .. nä, ska kika runt lite nu. vi hörs, kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: