n

2009-08-07
12:20:03

Långtråkigt

Namn: Natalie ansell           

Piercingar: i septum resten uttaget.
Tatueringar: 2stycken.
Längd: 162,5cm
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: svart
Är du kär i någon: Jo det är jag.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland!
Tänker du på självmord: Nej?
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning!
Dricker du: Ja
Använder du droger: Nä..
Röker du: jo
Vilket shampoo använder du: Det beror väl på vilket vi har hemma.
Vilken parfym använder du: olika.
Vad är du rädd för: tycker inte om mörker.


HUR
Svarar du i telefonen: Hallå!

Gör du när du är kär i fel person: Försöker glömma.
Tycker du om gul-bil-leken: haha, ändå!

Mycket pengar har du i plånboken just nu: inga alls!
Mycket är klockan: 12;14
Fick du detta test: från en annan blogg.
Spenderar du en regnig dag bäst: i sängen med en film & godis.


VAD.
1. Gör dig glad? - Mina underbara vänner, jimmy, familjen!
2. Gör dig ledsen? - svek,döden.
3. Vill du helst göra nu? - lägga mig isängen igen.
4. Önskar du att du slapp göra? - jag vet inte.
5. Vill du ha nu? - en cigg!
6. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  fyllde nyss år så det svaret får ni nästa år :]
7. Längtar du till? - hm, gävle?
8. Tycker du om dina betyg? - nöjd över dom är jag absolut inte!
9. Ångrar du i ditt liv? - en del saker
10. Är det bästa som hänt dig? - finns en hel del saker.


Kommentarer:

Detsamma hjärtat!

2009-08-07 @ 20:40:09
#2: marre

fan vad ful du är babe ;);)

2009-08-07 @ 23:07:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: