n

2009-08-28
13:07:57

men puss
natalie ansell - jag vet, jag har svårt för att prata känslor öga mot öga, men jag kan skriva känslor men inte vidare bra, men jag får väl ge det ett försök och hoppas att du förstår! att jag saknar dig som fan och tiden vi hade tillsammans innan någon av oss skaffade kille, för som jag känner så har du nästan aldrig tid, eller inte lika mycket som förr men det förstår jag att du vill umgås med din pojkvän också, men jag vill bara komma fram till att jag saknar då du och jag sov med varandra hela tiden och pratade om allt mellan himmel och jord, och jag hoppas att du vet att jag älskar dig och jag vill inte att vi ska glida isär mer än vad vi redan har gjort, och dom få gångerna vi nu umgås så ska du veta att det finns inget bättre! & du pratar fan inte med mig om det här irl, för du vet att jag bara ser ut som en tomat då för att jag hatar å prata känslor! haha <3 / mmmmm



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: