n

2009-08-02
16:44:54

tidsfördriv! :-)

Vad heter ni? Natalie & jimmy.

Hur träffades ni? Hos simon blev tillsammans 20/2

Är ni förlovade?  nixpix!

Bor ni ihop? istortsett, ja!

Har ni barn? Nej, inte det!

Har båda körkort? Bara jimmy!

Vem kör bäst? ehm, förmodligen jimmy, jag suger!

Kommer du ihåg er första kyss? det gör jag!

Vem sa "Jag älskar dig" först? jimmy, tror jag!

Vem är äldst? jimmy.

Vilka stjärntecken är ni? Kräftan, jimmy kommer jag inte ihåg.

Vem fyller först på året? jimmy!

Vem är längst? inte är det jag iallafall.

Vem sjunger bäst? haha, ingen aning faktiskt!

Håller ni i handen på stan? givetvis!

Var nån av er oskuld när ni träffades? haha, nä!

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, faktiskt inte =)

Blev du kär i första ögonkastet? blev inte kär direkt.

Har ni någon speciell låt? nja, inte vad jag tänkt på!?

Har ni stora framtidsplaner? njä!

Har ni gråtit i varandras armar? hm, säkert! iallafall jag.

Har ni varit utomlands tillammans? nä inte än, men hoppas det blir =)

Vilket är ert bästa minne? finns en del :)

Vem lagar bäst mat? jag, kanske? ;)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? är olika!

Blir du lätt svartsjuk? jo, det blir jag!

Brukar ni bråka? händer väl nångång!

Ringer eller SMS:ar ni mest? hm, det har jag inte tänkt på!

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han är fin!

Brukar nån av er prata i sömnen? haha, aop!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: