n

2009-12-15
10:20:08

bara för att jag har tråkigt!! ^^,
105 frågor om mig.

1. är du kär?
nä det är jag inte!
2. har du snusat? snusade förr.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? nä, inte vad jag kan komma på!
4. har du legat i sängen brevid en kille? haha förmodligen :]
5. har du blivit dumpad? he har jag!
6. har du blivit slagen allvarligt? jo en gång! skallad av en kille på pdol.
7. tar du droger? var eviga dag!
9. har du pussat en tjej? jo det har jag!
10. hatar du någon? jo det gör jag..
11. älskar du någon? min gullegris marielle :D
12. har några av dina vänner svikit dig? tyvärr, en av mina närmaste!
13. har du djur? 3hundar & 2katter.
14. har du legat brevid en tjej i sängen? oohja.
15. hatar du dig själv? jag bara älskar mig själv!;);)
16. gillar du orange? det kan jag inte påstå.
17. har du haft/har oskyddat sex? vem har inte det?
18. har du nån sjukdom? aah, för många.. typ hiv,hepatit c och allt det där ;);)
19. har du skämt ut dej för den du gillar? det har väl alla någon gång!
20. har du en gris? inte det :/
21. har du en plattång? ja, men den suger!
22. har du en bror? 1 lillebror..
23. har du sjukt bra humor? haha lätt, finns ingen bättre.
24. är du brunett? he är jag.
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? nä ändå it!
26. tycker du om hästar? jo :) rider ju själv så.
27. har du en hund? 3st.
28. har du skilda föräldrar? jo det har jag.
29. har du gått på simskola? nej, kunde simma redan som nyfödd ;)
30. har du sagt bög till en kille? flera gånger.
31. har du sagt fitta till en tjej? aah.
32. har du fuskat? inte alls (A)
33. har du en teve på ditt rum? givetvis, vad ska man annars göra på kvällarna?
34. har du lunar? yesbox, men använder den inte längre.
35 har du msn? ohyes ( [email protected] )
36. har du en syster? nej..
37. har du bruna ögon? nej, men ibland bruna linser.
38. gillar du att fota? njaa,sådär.
39. har du sett dig själv brinna? nä, men linda såg när jag brann ihåret vilket jag inte märkte själv att jag gjord..
40. hjälper du dina vänner? jo,klart =)
41. gillar du tacos? jodå, gött ;]
42. tycker du att du är söt? nää.
43. har du dansat? gick streetdance en gång för flera år sen.
44. har du spelat fotboll? gick fotboll i 3-4år.
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? mja, ändå.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? ja,ibland.. haha!
47. har du ätit sniglar? nej av vilken andledning skulle jag de ens?
48. äger du en locktång? jo det gör jag.
49. gillar du att tugga tuggummi? me love it.
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? förmodligen, ja!
51. gillar du kläder? nä jag tycker om att gå naken.
52. hatar du falska vänner? jag umgås inte med falska..för det är något jag hatar när folk är!
53. gillar du räkna matte? nej, jag hatar matte.
54. älskar du någon nu? oja, min säng!
55. Har du gråtit inför en vän? flera gånger :)
56. kan du sjunga? ja o riktigt bra också ;);)
57. Har du sett nån dö? tack o lov, nej.
58. säger du vad du vill? jag säger vad jag tycker alltid!
59. Är du lång? nej kort.
60. vad är ditt hela namn? natalie nicole frida eva ansell
61. kan du tala spanska? nej men marie kan?
62. är du kåtare än 1.60? yeeah, ;)
63. älskar du sommaren?
inte äskar men gillar :)
64. älskar du vintern? inte älskar men gillar fast gillar nog sommarn mer för de ända roliga på vintern är SKOTER!! ;)
65. har du mer än 6 par skor? he gör jag!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? kan nog hända ibland!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? haha jå, minns du marielle?
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? joorå.
69. gillar du att städa? nä,drygt.
70. gillar du att sova länge? jo det är nog det skönaste som finns!
71. har du vart med om en olycka? jo, mopedolycka med marielle.
72. är du förvirrad? icket, ;]
73. har du mer än 6 par byxor? nä, äger bara ett half byxben :(
74. har du förlorat en vän? njae, inte vad jag kommer på!
75. gillar du att shoppa? jorå!
76. har du varit i paris? nää!
77. gillar du ormar? nä, hoff!
78. klarar du dej själv? alltid.
79. har du lagat mat? jo, det kan jag väl.
80. är du klantig? haha, kan man väl säga!
81. har du foppatoffler? jaa!
82. har du mer än 20 låtar på din data? spotify
83. sminkar du dej innan skolan?
ja, för det mesta.
84. har du träffat en kändis? jo några stycken.
85. har du mer än 7 par nagellack? inte ofta jag använder sånt så nä.
86. har du busringt? hahah,jo!
87. har du skällt på din bror? jo det har jag väl.
88. har du en vän som skiter i dig? nä för då kommer det bajs och de vill jag inte!
89. har du velat göra saker men vågar inte? beror väl på..
90. sover du med nått gosedjur? nä, men med min kissemisse!
91. har du åkt nånstans utan att du får? har hänt!
92. vill du bara bort ibland? japp, så känner väl alla nån gång.
93. har du tältat? många gånger
94. har du bränt dig? ett par x-antal gånger.
95. har du lekt med levande ljus? yesbox.
96. har du lekt anden i glaset? jo :)
97. skäms du ibland? näädå!
98. bor du i skåne? icket.
99. gillar du hip hop/rap musik? jo!
100. är du på sista frågan? verkar inte så
101. är du singel? aaaop.
102. har du flygt flygplan nån gång? nope, bara åkt.
103. har du kul just nu? nä, inte det minsta!
104. är du blyg? ibland, eller beror på vad det gäller.
105. har du varit ärlig på alla frågor? nä, bara ljugit på varenda sak! ;)))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: