n

2009-12-17
08:31:24

.

Alla ska svara på nollnians svar för att få ett bra år 2010.

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig?
- både bra och dåligt.
Bättre än förra året? - öh, nja!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? -finns en hel del men det bästa var nog jimmy.
Har du flyttat under år nollnio? - nä!
Har du hittat en ny låt som du älskar?
- ohja.
Isåfall vilken? - he är ju it bara en ;>
Har du druckit alkohol? - nä, har aldrig hänt! mammas ängel.
Har du kysst en främling?
- yees.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? -
bra!
Har du varit kär? - jo i jimmy.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jå.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - jå.
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha, nae.

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? -
nä,det hoppas jag inte ;>
Har någon i din släkt avlidit? - näpp.
Har du slagit någon med knytnäven? - jo!
Har du varit i slagsmål? - aop!

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? -
faktiskt en hel del men som sagt man lär sig av sina misstag.
Isåfall vad? - inget jag tänker skriva här.
Har du skämt ut dig? - ohja, som att jag har men man lever bara en gång!
Har du ljugit för en vän? - jag vet inte, tro it det.
Har du varit ute en hel natt? - öh, ingen aning ;s
Har du blivit tagen av polisen?
- nä inte det.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? -  ja =)
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
- japp!


SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? -
strömbackaskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan?

- inte det!
Har du gjort något framsteg? - haha,  it vet jag ;p
Haft alla rätt på ett prov? - nä, icket.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? -
jo det har jag :)
Har du förlorat en vän?
- nä men slutat umgås.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - hm, jo
Har du gått bakom ryggen på en vän? - lite kanske.
Har du ljugit för en bästavän? - nej o kommer inte göra heller.
Har du haft en relation med en vän? - jodå :)
Har du många killkompisar? - jorå :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: