n

2009-12-17
21:17:21

..
Hej! har precis varit på ett na möte med jaqueline o ullis! & det var verkligen något som fick en att tänka när man fick lyssna på andra.. för jag älskar att lyssna på folk som varit alkoholist osv alltså att få höra hur livet var och hur dom nu klarat sig igenom det osv ni fattar! och dom välkommnade en riktigt o var super trevliga och dömer inte en efter de som var dom får en som att se framåt och att man kan förändra osv.. nämen jag tycker det där var bra höll på i ca 1½timme och det var värt det! så jag hoppas det blir att få följa med snart igen o bara lyssna osv, sen kan det ju vara skönt att prata med folk som kan ha haft samma problem som man har/haft .. och det är dessutom mycket enklare att prata med folk som varit isamma sits nu får ni inte missförstå mig och ta de fel! plus är det ju riktigt skönt att få ur sig allt man bär på .. för he är ju inte alltid så att man vill prata med sina nära om det för man kanske tycker det är för pinsamt eller något vad vet jag.. så en grupp nya människor som vet vad man pratar om kan faktiskt få en att se allt ur en annan synvinkel osv.. är jävligt dålig på förklara hur jag menar osv men hoppas ni förstår mig och inte tar det fel :) ..

-ikväll blir det kanske fara o sova hos marielle iallafall!

Kommentar:
#1: Tina J

sötnos saknar dig gumman :)

2009-12-18 @ 23:53:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: