n

2009-12-23
15:23:33

höhö

Ta din mobil och gå på inkorgen. Blunda sen och scrolla ner, släpp efter ett tag och se vad som blir. Ta de och skriv som svar på frågorna.




1. vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

haha ;)



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

när ska du komma


3. vad är det första du skulle säga om din kompis blir påkörd av en buss?

vad?




 4. Vilket sms blev du mest berörd av?

joo :) nu är jag då hemma och värmer fötterna:P har haft blöta skor hela dan:o




 5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

ser tv.har haft mobilen i jackan så märkte inte att du hade skrivit.


6. vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
smiid som fan :) men vet it jag tar mig då fan it heller,vill bara ha tillbaka
mitt körkort!



 7. vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?  

har ju drucki vin som du kanske såg. så kan tyvärr it :(




8. vad vill du höra mest av allt?
jag hör av mig snart :)





9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

vadå?;b




 10. Din romantiska replik?

jaha vart det å va med dom ändå?:) jag äter :D




 11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

jaha det var ju inge kul :(




 12 . vad skulle du vilja säga är det bästa du vet?

sluta dricka då!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: