n

2009-12-29
02:36:08

:( / lite tjorvet skrivet men.. ork itbry mig
Nu förstår jag att jag förstörde oss rejält- du var det bästa jag någonsin haft...jag svek dig i det värsta tänkbara sätt det dödar mig inombords varenda dag..nu dör jag för att du ska veta nu är jag här för att säga att jag ledsen och frågar om en andra chans för när det kommer tills slutet inser jag att jag älskar dig så många saker jag skulle tagit tillbaka du var det bästa jag någonsin haft jag anklagar inte dig för att hata mig jag menade inte att du ska lämna mig nu är jag här för att be om förlåtelse och be om en andra chans nu vet jag att du är det enda jag vill ha jag vill ha dig tillbaka. Jag vill ha dig du och jag levde som i en kärleks saga under ett kort tag jag mår så dåligt, jag mår så jävla dåligt att du är borta nu vet jag att du är det enda jag vill ha jag vill ha dig tillbaka. Jag vill ha dig nu är jag här för att be om förlåtelse och be om en andra chans för när detnu så lämnar du mig och jag vill bara ha dig tillbaka så många saker som vi trodde på nu så lämnar du mig och inga  kommer tills slutet inser jag att jag var en idiot och jag frågar om en andra chans allt jag vill är att göra dig lycklig för när det kommer tills slutet var du det bästa jag haft vi blev kära av en anledning aldrig släppa dig jag kan ord kan få dig tillbaka jag kommer inte förstå att jag slängde Iväg alla våra drömmar jag kan inte förstå att jag slängde iväg allt som du betydde för mig jag mår så dåligt, Jag mår så dåligt över att du är borta för jag var så rädd nu ber jag om en´andra chans för vi ska bli lyckliga du var bästa jag någonsin haft och det enda jag vill ha snälla ge mig en andra chans..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: