n

2009-12-26
01:49:45

testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig.
Man vill ju inte riskera nått


OM DIG
Namn - Natalie
Bor - piteå stad
Syskon - lillebror
Ålder - 16
Född - 930715
Ögonfärg - blåa
Längd - 161,5
Sko storlek - 36
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken -  kräftan
Hårfärg - brunt men ska färgas till svart igen 
Födelseort - gävle

DAGENS:
Låt -  öh, kan inte namnet!
Saknar - inget speciellt faktiskt :)
Kläder - strumpbyxor och myströja.
Mat  - en pan pizza!
Göra sen - gå hem och sova typ.
Godis - chips.

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - har aldrig provat!
tycker du om godis? - yes,he gör jag!
Hur många gånger i veckan äter du godis - när jag är sugen!
Äter du oftast nyttig mat - hehe nä;>
Tycker du att du själv är söt/snygg - oja, finns ingen snyggare än mig&marielle!
Du ger mycket komplimanger till andra - ganska.
Är du nöjd med ditt förnamn - njae.
Tycker du att du själv är smart -  smartast.
Vad är det sämsta hos dig - blir lät irriterad.
Vad är det bästa hos dig - ingen aning :D
Har du bra självförtroende -  det bästa som finns!;)
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - varierar ;p
Du tycker om att vara med det andra könet? -  på vilket sätt?
Känner du dina grannar - nä!
Gillar du skolan -  nej det gör jag inte.
Har du någon gång skolkat - aah.
Spelar du något instrument -  nixpix, men i6an typ?
Sporter/aktiviteter har du gått i -  fotboll,innebandy,ridning!
Har du några tatueringar - jo 2stycken:)
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha rätt ofta.
Tycker du om djur - ja =)

BRUKAR DU...
Sova -jo och det gillas verkligen!
Ta mediciner du inte borde ta - ehm ja, hela tiden ;);)
Snusa - jo förr
Klä dig i svart - jo mest!
Lita på folk - aop, en del!
Drömma mardrömmar - händer inte allt för ofta
Gå i skolan -  jo när jag inte sover.
Gå i kyrkan - på examen!
Ljuga -har hänt.
Vilja dö -  klart man känt att man vill det nån gång!

HAR DU...
För många vänner? -  nä:)
Någon psykisk sjukdom? -  haha, joklart jag o marre har värsta dampet ;);)
Skadat någon? - inte slå marre ;)
Färgat håret - flera gånger.
Några piercningar - jo, septum!
Några tatueringar - 2stycken.
Egen dator - jepp, två stycken.
Gjort bort dig rejält? - det har jag verkligen :)

ÄR DU...
Snäll -  alltiiid;)
Snygg -  oja, det är väl helklart ;)
Söt - sötast istan.
Kort -  jå :P
Klantig - haha näädå (A)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: