n

2009-12-02
16:23:52

tina du är kvinnan i mitt liv!

kom precis hem från skolan efter en rätt seg dag måste jag säga men den har inte heller varit tråkig - under rasten gick jag iväg till stan en sväng med tina frida jenny o rebecca och kikade runt lite! fyndade mig nytt hårband o en ring till min o tinas '' seriösa förlovning'' :-] haha! .. sen hittade jag ett par jeans jag ville ha men som tur var sa frida att hon hade såna och använde dom inte så ska få köpa dom utav henne! .. ikväll blir det umgås med fröken markström hade jag tänkt .. och vad vi ska göra återstår att se!


Kommentar:
#1: marre

jag har gått vidare i tävligen på årets blogg! , gå in här http://dianasblogg.blogg.se/2009/december/arets-blogg-rostning.html och rösta på min blogg!

2009-12-03 @ 03:20:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: