n

2009-02-19
17:02:08

dålig upptadering / utbildning.
Hallå! :-)
 
förlåt, för min dåliga uppdatering..men har haft en hel del att göra och sen har jag inte hunnit sitta vid datorn nånting! nåja, idag var det friends utbildning för dom som hade blivit utvalda till''KS'' alltså kamrat stödjare & jag blev en av dom som vart fram röstad till de och självklart ställde jag upp på de trotts att jag har en hel del att göra i skolan men man behöver ändå inte göra något speciellt förutom att vara en som man kan prata med ifall man inte vågar prata med lärare och ifall dom har funderingar kring saker osv..men ska prova och se nu & ifall det inte är något för mig så får dom byta! nåväl, det blir säkert bra! under utbildningen så pratade vi en massa om kränkande sär behandling och sånt & vi fick även sen reklam filmer som friends gjort om mobbing osv.. & jag blir arg när jag ser de.  själv tycker jag inte att folk ska behöva utsättas för sånt bara för att dom är annorlunda & har man inte varit i deras sitts så kan man inte veta hur det känns heller men kan tänka mig att det inte alls är roligt! och jag tror inte bara jag tycker de..och man fick sig verkligen en tankeställare under utbildningen saker som jag inte ens tänkt på förut! ^^

helgen blev det att jag och marielle drog till enberg & kollade melodifestivalen drack och bara umgicks  med honom & en annan snubbe! senare mot kvällen kom åslund & jimmy förbi en sväng..så vi följde med dom! & så hamnade vi i bergsviken hos anton..sen när marielle och dom drog iväg så stannade jag med anton & jimmy L! & senare mot kvällen hämtade tore upp mig och så följde jag med jimmy och sov..trotts en del bråk & missuppfattningar så var helgen ganska okej ändå om man bortser från de dåliga! nu varken orkar eller hinner jag skriva ska strax dra mig mot tina om inte hon kommer hit, så hoppas alla haft en toppen helg & dag! ;-)

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: