n

2009-02-03
16:37:48

en helt vanlig tisdag!
hallå där, :-)
ikväll blir det att följa med marielle och fylla i hennes tatuering hade tänkt plugga före men verkar inte bli skjuter upp det tills imorgon istället vi har ändå gode länge på oss med det, så det är rätt lungt! sen efter vi gjort det har jag ingen aning om vad vi ska hitta på men nånting händer väl alltid! ..nästa vecka blir det att fara och fylla i min tatuering och bilder på den lär komma snart vet att jag sagt det länge nu men vi har inte hunnit fixa min dator än så har tjatat lite på daniel om att fixa de nu! :-) imorse hade vi nationella provet i svenska och jag tror faktiskt det gick rätt bra kändes så iallafall men tyckte vi hade för lite tid på oss vi borde haft 15minuter längre minst! iövrigt har väl dagen varit helt ok om man bortser från mitt illamående och huvudvärk men det går väl över snart hoppas jag! nåja, ska kila iväg nu!
kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: