n

2009-02-01
16:15:07

en lyckad helg.
Hallå, :-) känner mig segare än vanligt och trött är jag efter helgen fredag blev det stan med linda men blev inte så värst länge sen när jag kom hem skyndade jag mig att göra mig klar & drog till tina för vi hade som en liten födelsedags fest för hon fast i efterskott eftersom hon var sjuk på sin födelsedag så när jag kom dit lånade jag mig kläder av jennie och sandra fixade mitt hår sen kom marielle förbi också så var riktigt trevligt senare mot kvällen drog dom mot pentan så vi väntade på våran hämtning för vi skulle iväg till furunäset för att hämta mer dricka sen for vi omkring istan och så for vi och skjutsade massa folk sen stannade vi till på pentan en stund & träffade erik krille sandra jennie tina ;-) ..sen träffade vi simon & jimmy så blev att vi for till dom medans tore skulle hämta sin mamma i älvsbyn men blev att vi slocknade där lördagen kände jag mig rätt dragen så simon körde hem oss med skotern så vi traskade över till morfar och käkade och surrade sen gick vi till marielle och började fixa oss och jag kände inte alls för att dricka men så vart det iallafall fast inge mycke lagomt! så före jag började dricka la jag mig och sov en timme! sen satt vi hos marielle en stund sen gick vi ner till jens men var tråkigt folk sen drog dom så jag och marielle gick upp igen, sen snackade vi med pelle så han crille danne kom sen gick jens och mötte rickard så vi satt och spelade kort sen bestämde jag och marielle oss för att dra in till stan och så vart det! vi gick och träffade niklas en sväng sen var vi med simon & jimmy en stund! sen strax före två körde niklas hem oss började bli rätt trött så somnade direkt jag kom hem! men jag är iallafall nöjd med helgen! idag har vi pratat om att ta oss en öl och grilla men marielle verkar ha somnat om och klockan sju ska jag på middag hos pappa så får väl bli efter det! men hoppas ni alla haft en bra helg , kram!´



det kommer mer bilder på pixbox från ihelgen och även här!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: