n

2009-02-26
22:46:34

Hej! :-)
Nu har valpen kommit, den är så himlans söt! :-) synd attt den bara  stannar här tills nästa helg var det väl tänkt sen drar vi ner till gävle med den till mammas bror,tråkigt nog! jag hade velat behålla den själv,den ligger just nu brevid mig & sover så hade tänkt lägga mig ner och mysa med den! nåja, idag har det varit en toppen dag med bra väder ..efter skolan drog jag hem & tog mig något snabbt att äta sen tog jag på mig mina skoter kläder & gick upp till vägen där linus skulle hämta upp mig med skotern så när han kom drog vi ner till preem och mötte alexander och marcus sen drog vi till linus och hämtade upp tina och melinda så for vi iväg och grillade pinnbröd & korv och surrade även jens och tiffe kom förbi en sväng!

föresten min dator funkar nu så det kommer snart komma bilder men måste först bara hitta usb kablen! ;-) ..nåja! sup och svälj!
trevlig helg.

kram på er.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: